Algemene Voorwaarden

Er wordt je gevraagd om direct bij aanmelding te betalen via iDeal. Na de aanmelding heb je 3 dagen bedenktijd waarbinnen je kosteloos op je aanmelding terug kunt komen. Daarna kun je tot 3 weken voor de aanvangsdatum van de conferentie uitsluitend schriftelijk annuleren, we berekenen dan € 17,00 aan administratiekosten. Na 3 weken voor de conferentie zijn we genoodzaakt het volledige bedrag te berekenen. Door echter € 7,50 te betalen aan het annuleringsfonds kom je, in geval van ziekte of andere dringende omstandigheden, in aanmerking voor restitutie van de volledige deelnamekosten. De werkgroep beslist of de reden gegrond is. Annulering is dan mogelijk tot uiterlijk de donderdag voor de conferentie.

Als het bestuur door omstandigheden besluit (wegens overheidsmaatregelen en/of Covid) om de conferentie niet door te laten gaan, kunnen daar helaas kosten aan verbonden zijn. We zullen dan de voorwaarden volgen die te vinden zijn in de Uniforme voorwaarden Horeca (UHV).