Update dinsdag 4 juni

Lieve mensen,

Afgelopen maandagavond 3 juni is de aanmelding opengegaan. We zijn super dankbaar dat opnieuw weer zovelen van jullie willen komen naar de conferentie! En met ons ernaar verlangen om te groeien in de relatie met onze Hemelse Vader!

In dit berichtje willen we jullie wat meer informatie geven over wat er fout ging en waar we nu mee bezig zijn.

Al gelijk na 1 minuut ging er iets niet goed waardoor velen van jullie niet verder konden naar stap 2 en op de wachtlijst terecht kwamen. Gelukkig was de site even later wel weer bereikbaar. Daarna was er helaas geen goede communicatie tussen de site en de betaalapp. Daardoor is er bij velen geen bevestiging verstuurd. Sommige van jullie hebben door deze onduidelijkheid nogmaals betaald.

Het goede nieuws is dat we kunnen melden dat diegene die zich gisteren hebben aangemeld en betaald hebben (of het vakje ik kan niet betalen hebben aangevinkt) inmiddels een bevestigingsmail hebben ontvangen. Welkom op de conferentie! Heb je wel betaald, maar toch geen bevestigingsmail ontvangen, check dan eerst je spam box. daar ook geen bevestigingsmail binnen gekomen zijn, mail ons dan via info@vrouwenconferentie.nl

Ook hebben we de opdracht gegeven om de dubbele betalingen terug te storten. Mocht je dus dubbel betaald hebben dan wordt 1 dubbele betaling zo snel mogelijk op je rekening teruggestort.

Verder zullen wij de komende dagen ons best doen om alle mails en vragen die nog open staan te beantwoorden. We hebben goede hoop dat we ook zoveel mogelijk vrouwen van de wachtlijst alsnog kunnen toevoegen. Wij nemen hiervoor contact met je op. Liever (nog) niet mailen daarover!

We zijn ontzettend dankbaar dat niet door het vastlopen van de procedure er veel te veel aanmeldingen voor één van de conferenties binnen gekomen zijn. Het lijkt er zelfs op dat ze beide precies vol zitten. Eind van deze week hopen we hierover meer te kunnen vertellen. Houd de berichtgeving op de site of op facebook in de gaten.

We vinden het heel vervelend dat het zo verlopen is! Excuus voor het ongemak en de stress die dit heeft gegeven. Wij gaan ons uiterste best doen om (samen met de webbeheerder) het zo goed mogelijk op te lossen.

Lieve groet,

Alieke, Ellen, Linda, Lydia en Melinda